Zwiększenie popularności witryny firmowej daje dużo profitów: rośnie zarówno rozpoznawalność przedsiębiorstwa, jak również potencjalna baza klientów.
Jak osiągnąć znaczny wzrost odwiedzających? Przede wszystkim musimy zadbać o szatę graficzną witryny – pierwsze wrażenie jest bardzo ważne. Nie wolno jednak zapominać o responsywności. Powolnie działająca witryna ze źle zoptymalizowanym kodem zniechęci każdego internautę. Aby przeciwdziałać nieprzyjemnej dla odbiorców ociężałości strony, należy postarać się o jak najbardziej wydajny hosting i zachować umiar w stosowaniu graficznych fajerwerków. Potem przychodzi czas na kwestię treści – tutaj panuje zasada: lepiej mniej i dobrze. Produkcja masowych, przeciętnych tekstów nie opłaca się na dłuższą metę: użytkownicy internetu są wyczuleni na słabą jakość, tekst musi przyciągać uwagę i być napisany zgodnie ze standardami języka polskiego. Niekiedy warto sięgnąć po artykuły pisane przez profesjonalnych copywriterów.
Optymalizacja SEO – czy warto?
Jeśli traktujemy swój biznes bardzo poważnie, prędzej czy później będziemy zmuszeni do zapoznania się z podstawami SEO (skrót: Search Engine Optimization). Pozycjonowanie w wyszukiwarkach jest bardzo istotną częścią marketingu internetowego. Optymalizacja polega na skonstruowaniu witryny z zachowaniem pewnych norm przejrzystości, a także na stosowaniu w artykułach i opisach usług słów i fraz kluczowych, które są odczytywane przez roboty indeksujące. Jeśli zignorujemy tę problematykę, nasza strona straci potencjał marketingowy. Dobre stosowanie zasad SEO w tekstach może spowodować znaczne polepszenie miejsca w wyszukiwarce po wpisaniu frazy powiązanej tematycznie z ofertą firmy.
Więcej o SEO można poczytać w tym artykule: https://kozak.biz/optymalizacja-seo-co-to-jest/. Są tam zawarte fachowe rady, ich wcielenie w życie znacząco poprawi praktyki pozycjonowania. Autor jest bardzo doświadczonym specem od problematyki optymalizacji.