Artykuły piśmiennicze od lat towarzyszą nam i towarzyszyć będą jeszcze długi czas. Obserwując ich, zużycie produkcję i wykorzystanie, proces cyfryzacji oraz powszechną już dziś na ogromną skalę dostępność komputerów, nie zmniejszyło się znacznie ich zapotrzebowanie. W bardzo wielu dziedzinach nadal ich używamy podpisujemy dokumenty oraz notujemy wiele zagadnień dnia codziennego czy raportów i dokumentów w pracy.
Długopisy reklamowe z nadrukiem bądź logo producenta to jeden z najtańszych i wciąż najbardziej popularnych sposobów na skuteczną i dobrą reklamę. Długopis reklamowy to wciąż świetna promocja dla firmy, wręczając klientowi długopis z logo sprawiamy miły gest, reklamujemy własną firmę i to bez obaw, że będzie to dla niego coś bezużytecznego.
Ze względu na niską cenę, duży wybór modeli i kolorów, różnorodność technologi logotypu lub nadruku tekstu można dostosować długopis do każdej kampanii reklamowej. Długopisy można podzielić na kilka kategorii:
- plastikowe ich cena najczęściej jest bardzo niska i nie przekracza 1pln w takim zakresie cenowym można znaleźć tysiące wzorów długopisów w przeróżnych kolorach, w przypadku plastkiowych długopisów najczęściej stosowana jest technologia tampondruk
- metalowe, ich cena jest trochę droższa od poprzedników, co wynika z lepszej trwałości tworzywa z jakiego są wykonane, do metalowych długopisów reklamowych nadruk lub logo firmy wykonuje się najczęściej po przez grawerowanie laserowe
- ekologiczne, których cena też będzie większa z uwagi na zastosowanie materiałów przyjaznych środowisku, ta metoda może być jeszcze bardziej skuteczna od pozostałych z uwagi na to iż oprócz reklamy firmy, można promować ekologiczny i zdrowy tryb życia
- komplety ekskluzywne, ich cena będzie najwyższa, do takich długopisów dołączane są zazwyczaj etui i inne ekskluzywne opakowania, które prezentują firmę na wyższym szczeblu i dodają prestiżu danej marce.
Opcje i warianty wybierane są zazwyczaj na podstawie własnych predyspozycji i oczekiwań firm, z pewnością każdy z nich stanowi doskonały gadżet promocyjny, a co najważniejsze wpływa na pozytywny wizerunek firmy.